Арганізацыя гасцінічных паслуг
|
Спецыяльнасць |
2 – 89 03 31 Арганізацыя гасцінічных паслуг
|
Кваліфікацыя
|
Спецыяліст па гасцінічным сэрвісе |
|
2021 |
адкрыццё спецыяльнасці |
|
Загадчык аддзялення |
Літвінава Алена Мікалаеўна |
Спецыяліст па гасцінічным сэрвісе - гэта спецыялісты шырокага профілю ў сферы гасцінічнай індустрыі.
Прафесійныя дысцыпліны
агульнапрафесійнага цыклу:
· Эканоміка гасцінічнай гаспадаркі
· Арганізацыя гасцінічнай гаспадаркі
· Бухгалтарскі ўлік
· Прававое і дакументацыйнае забеспячэнне прафесійнай дзейнасці
· Замежная мова дзелавых зносін
· Практыка вусна і пісьмовай гаворкі (з указаннем мовы)
· Асновы менеджменту
· Асновы маркетынгу
· Сэрвісная дзейнасць
· Ахова працы
· Ахова навакольнага асяроддзя і энергазберажэнне
· Беларуская мова (прафесійная лексіка)
Прафесійныя дысцыпліны спецыяльнага цыкла:
· Браніраванне гасцінічных паслуг
· Арганізацыя і тэхналогія працы службы прыёму і размяшчэння
· Маркетынг гасцінічных паслуг
· Гасцінічны менеджмент
· Этыка і псіхалогія зносін у сферы абслугоўвання
· Стандартызацыя і сертыфікацыя гасцінічных паслуг
· Інфармацыйныя тэхналогіі
Контингент учащихся на 01.10.2021 учебного года.
Група |
Спецыяльнасть |
Усего навучэнцаў |
Бюджэт |
Пазабюджэт |
Куратар |
11Г |
2- 89 03 31 |
30 навучэнцаў |
25 |
5 |
Вакульчык К.І. |
Усяго |
1 |
30 навучэнцаў |
25 |
5 |
|
Базы практык: гасцініцы, санаторыі, турыстычныя і гасцінічныя комплексы розных арганізацыйна-прававых форм.
Магчымасць паступлення ў вышэйшыя навучальныя ўстановы Рэспублікі Беларусь
Варыянты працаўладкавання выпускнікоў спецыяльнасці 2 - 89 03 31 «Арганізацыя гасцінічных паслуг»:
гасцініцы, хостэлы, міні-гатэлі, санаторыі, турыстычныя і гасцінічныя комплексы розных арганізацыйна-прававых формаў.
Перавагі каледжа:
- падрыхтоўка спецыялістаў гасцінічнай індустрыі на працягу 13 гадоў;
- удзел у міжнародным адукацыйным праекце "ТЕТВЕТ" праграмы Еўрапейскай камісіі ТЕМПУС IV, стажыроўка выкладчыкаў у Германіі.
Пачатковая адукацыя
![]() |
Спецыяльнасць 2-01 02 01 Пачатковая адукацыя
Кваліфікацыя Настаўнік
1872 год - адкрыццё спецыяльнасці |
Загадчык аддзялення Максiмава Вольга Мікалаеўна
Настаўнік пачатковых класаў - педагог, які дае дзецям базавыя веды, без якіх немагчыма іх далейшая адукацыя.
Працаваць з дзецьмі, быць для іх правадніком у свет ведаў, быць масавіком-забаўнікам і пры гэтым быць узорам маральнасці – зусім не лёгкая справа.
Навучанне на спецыяльнасці дае веды тэорыі і методыкі выкладання ў пачатковых класах, дзейнасці класнага кіраўніка. Навучэнцы асвойваюць асновы арганізацыі пазаўрочнай працы, псіхалагічнага суправаджэння адукацыйнага працэсу і інш.
Прафесійныя дысцыпліны ўключаюць:
• Педагогіка
• Псіхалогія
* Анатомія, фізіялогія і гігіена
• Руская мова з методыкай выкладання
* Беларуская мова з методыкай выкладання
• Каліграфія
* Сусветная дзіцячая літаратура
• Тэарэтычныя асновы пачатковага курса матэматыкі з методыкай выкладання
* Тэорыя і методыка навучання выяўленчай дзейнасці
* Тэорыя і методыка фізічнага выхавання
* Тэорыя і методыка музычнага выхавання
Асноўныя функцыянальныя абавязкі выпускнікоў:
* Вызначэнне мэтаў і задач, планаванне, правядзенне і аналіз урокаў;
* Педагагічны кантроль, ацэнка працэсу і выніку навучання;
* Вядзенне дакументацыі, якая забяспечвае навучанне па адукацыйных праграмах пачатковай адукацыі;
* Вызначэнне мэтаў і задач пазаўрочнай дзейнасці, планаванне і правядзенне пазаўрочных заняткаў;
* Узаемадзеянне з бацькамі навучэнцаў пры вырашэнні задач навучання і выхавання;
* Распрацоўка вучэбна-метадычных матэрыялаў (рабочыя праграмы, вучэбна-тэматычныя планы)
* Сістэматызацыя і ацэнка педагагічнага вопыту і адукацыйных тэхналогій у галіне пачатковай адукацыі на аснове вывучэння прафесійнай літаратуры, самааналізу і аналізу дзейнасці іншых педагогаў;
* Афармленне педагагічных распрацовак у выглядзе справаздач, рэфератаў.
Кантынгент навучэнцаў на 01.10.2021 навучальнага года:
Група |
Куратар |
Колькасць навучэнцаў |
Вакансіі |
||
усяго навучэнцаў |
У тым ліку |
||||
Бюджэт |
Пазабюджэт |
||||
11Н |
Дрозд А.І. |
30 |
25 |
5 |
- |
21Н |
Сарасека Г.Г. |
30 |
24 |
6 |
- |
22Н |
Журко Г.Б. |
29 |
26 |
3 |
- |
31Н |
Сухарукава Ю.А. |
24 |
24 |
- |
1 |
32Н |
Хоміч А.У. |
23 |
23 |
- |
1 |
Усяго |
136 |
122 |
14 |
2 |
Базы практыкі: сярэднія школы, гімназіі г. Полацка, Наваполацка
Выпускнікі могуць паступаць у любыя вышэйшыя навучальныя ўстановы Рэспублікі Беларусь: Віцебскі дзяржаўны ўніверсітэт імя П. М. Машэрава, Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя М. Танка, Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова, Мінскі дзяржаўны лінгвістычны ўніверсітэт і інш.
Варыянты працаўладкавання выпускнікоў спецыяльнасці «Пачатковая адукацыя»: настаўнік пачатковых класаў, педагог-арганізатар, выхавальнік групы падоўжанага дня, настаўнік рускай мовы, беларускай мовы, англійскай мовы, кіраўнік студыі дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва (у адпаведнасці з атрыманай дадатковай спецыялізацыяй).
"Што можа быць больш сумленным і больш высакародным, як вучыць іншых таму, што сам найлепшым чынам ведаеш...»
(М. Квінціліан)
Замежная мова
![]() |
Спецыяльнасць 2-02 03 08 Замежная мова Кваліфікацыя: настаўнік Загадчык аддзялення: Максiмава Вольга Мікалаеўна |
2000 год - адкрыццё спецыяльнасці «Замежная мова».
Замежная мова - сродак міжкультурнай камунікацыі, які забяспечвае камунікатыўнае, лінгвістычнае, кагнітыўнае, сацыякультурнае развіццё асобы спецыяліста і авалоданне ім прафесійна значымымі кампетэнцыямі.
Падрыхтоўка спецыяліста па дадзенай спецыяльнасці прадугледжвае фарміраванне пэўных прафесійных кампетэнцый, якія ўключаюць:
* ажыццяўленне адукацыйнай дзейнасці ў адпаведнасці з дзяржаўнай палітыкай у галіне адукацыі;
* валоданне ведамі і ўменнямі ў галіне выкладання замежных моў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі;
* планаванне, арганізацыя, правядзенне і аналіз вучэбнай і выхаваўчай дзейнасці, якая спрыяе сацыялізацыі і фарміраванню агульнай культуры асобы навучэнцаў;
* кіраванне навукова-даследчай i іншымі відамі дзейнасці навучэнцаў;
* падрыхтоўка і правядзенне вучэбных заняткаў з выкарыстаннем разнастайных педагагічных форм, метадаў, прыёмаў і сродкаў, забеспячэнне выхаваўчай і ідэалагічнай функцыі вучэбных заняткаў.
Спецыяльнасць забяспечвае атрыманне кваліфікацыі "Настаўнік".
Кантынгент навучэнцаў на 11.10.2021 навучальнага года. На спецыяльнасці 2-02 03 08 "Замежная мова" 5 навучальных груп з агульнай колькасцю навучэнцаў 132 чалавекі, у тым ліку на платнай форме навучання 34 чалавекі.
Група |
Куратар |
|
Бюджэтныя месцы
|
||
Усяго навучэнцаў |
У тым ліку
|
||||
Бюджэт |
Пазабюджэт |
||||
11і |
Мішута В.М. |
30 |
25 |
5 |
- |
21і |
Конюхава А.М. |
30 |
25 |
5 |
- |
22і |
Атвалка А.У. |
29 |
25 |
4 |
- |
32і |
Вырлан І.Б. |
15 |
1 |
14 |
- |
42і |
Возерава Т.Л. |
28 |
22 |
6 |
3 |
Усяго |
132 |
98 |
34 |
3 |
Базы практыкі: сярэднія школы, гімназіі г. Полацка, Наваполацка
Выпускнікі спецыяльнасці «Замежная мова» могуць паступаць у любыя вышэйшыя навучальныя ўстановы Рэспублікі Беларусь: Гомельскі педагагічны універсітэт імя Ф. Скарыны, Мінскі дзяржаўны лінгвістычны ўніверсітэт, Віцебскі дзяржаўны універсітэт імя П. М. Машэрава, Баранавіцкі дзяржаўны ўніверсітэт, Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт, Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт, Мазырскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя І. Шамякіна
Варыянты працаўладкавання выпускнікоў спецыяльнасці “Замежная мова”: Настаўнік замежнай мовы (англійскай або нямецкай) ва ўстанове адукацыі, якая забяспечвае атрыманне агульнай сярэдняй адукацыі
Педагагічны склад: Цыклавая камісія замежнай мовы — гэта аб'яднанне вопытных, творчых, высокакваліфікаваных спецыялістаў, якія забяспечваюць навучальны працэс па вучэбных прадметах і дысцыплінах як агульнага, так і прафесійнага кампанентаў на замежнай мове (англійскай, нямецкай): «Замежная мова», «Замежная мова (прафесійная лексіка)», «Практычная граматыка», «Практычная фанетыка», «Практыка вуснай і пісьмовай мовы», «Краіназнаўства»…
Крочачы ў нагу з часам, выкладчыкі прымаюць удзел у міжнародных навуковых канферэнцыях, супрацоўнічаюць з вышэйшымі навучальнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь, міжнароднымі арганізацыямі, праходзяць стажыроўку за мяжой.
"Сёння ў нас ёсць пераканальныя доказы таго, што вывучэнне замежнай мовы валодае хвалевым эфектам, дапамагаючы палепшыць паспяховасць вучняў па іншых прадметах"
Рычард Райлі |
![]() |
Дашкольная адукацыя
Спецыяльнасць: 02/01 01 01 Дашкольная адукацыя
• Кваліфікацыя: Выхавальнік дашкольнай адукацыі
• Тып прафесіі: «Чалавек - Чалавек»
• Месца працы: установы дашкольнай адукацыі, дашкольныя цэнтры развіцця дзіцяці, дзіцячыя дамы.
• Попыт на прафесію: попыт на рынку працы стабільны, працаўладкаванне праблем не выклікае.
• Змест працы: сферай прафесійнай дзейнасці выхавальніка дашкольнай адукацыі з'яўляецца дзейнасць ва ўстановах дашкольнай адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі.
• Асноўныя патрабаванні да фізічнага стану выхавацеля: неабходныя стрэсаўстойлівасць, уменне кантраляваць свае паводзіны і эмоцыі, моцная нервовая сістэма: праца выхавацеля не суправаджаецца павышанымі фізічнымі нагрузкамі, аднак працякае ва ўмовах пастаяннай псіхаэмацыйнай напругі. Выхавальнік павінен валодаць здольнасцю да засяроджвання, устойлівай увагай, выразным зрокавым успрыманнем, аператыўнай і маторнай памяццю.
• Патрабаванні да індывідуальных асаблівасцяў спецыяліста: для паспяховага авалодання прафесіяй чалавек павінен быць уважлівым, адказным, спагадлівым, тактоўным, таварыскім, цярплівым, выяўляць схільнасць да працы з дзецьмі. Неабходныя агульная культура і эрудыяванасць, пісьменная і выразная гаворка, добра пастаўлены голас, уменне кіраваць калектывам.
• Патрабаванні да вонкавага выгляду: захаванне дрэс-кода выхавальніка дашкольнай адукацыі
• Медыцынскія супрацьпаказанні: нервовыя і псіхічныя захворванні; парушэнне функцый апорна-рухальнага апарата; захворванні сардэчна-сасудзістай і дыхальнай сістэм; устойлівыя парушэнні зроку, слыху і мовы; хранічныя інфекцыйныя скурна-венерычныя захворванні; шкодныя звычкі.
Магчымасць (перспектывы) кар'ернага росту
Намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці. Загадчык установы адукацыі. Галоўны спецыяліст па дашкольнай адукацыі аддзела адукацыі, спорту і турызму выканкама.
На 2021/09/01 на аддзяленні сем навучальных груп: пяць гуртоў навучаюцца на аснове АБА, дзве групы - на аснове ОСО, усяго ў 7 вучэбных групах 181 навучэнец:
№п/п | Група | Куратар | Колькасць навучэнцаў | ||
ўсяго |
у тым ліку вучацца | ||||
за кошт бюджетных сродкаў | за кошт пазабюджетных сродкаў | ||||
1. | 11В | Ловкина С.А. |
25 | 25 | - |
2. | 12В | Дегальцева Ю.С. | 25 | 25 | - |
3. | 21В | Автух Е.В. |
21* | 21 | - |
4. | 22В | Пятница О.Я. | 25 | 25 | - |
5. | 23В | Василенко А.П. | 30 | 25 | 5 |
6. | 31В | Ластовка О.М. |
27 | 22 | 5 |
7. | 32В | Полилейко Т.Г. |
28* | 22 | 6 |
Ўсяго | 181 | 165 | 16 |
ШАГ
Информационные материалы для мероприятий информационно-образовательного проекта «ШАГ» – «Школа Активного Гражданина», 26.05.2022.
Тема: «Гордость за Беларусь. Произведено белорусами» (о развитии пищевой промышленности).
Информационные материалы для мероприятий информационно-образовательного проекта «ШАГ» – «Школа Активного Гражданина», 28.04.2022.
Тема: Тема: «Гордость за Беларусь. Выращено белорусами» (о развитии сельского хозяйства).
Шаг 28.04.2022
Информационные материалы для мероприятий информационно-образовательного проекта «ШАГ» – «Школа Активного Гражданина», 24.03.2022.
Тема: «Гордость за Беларусь. Чистая окружающая среда – ключ к здоровой жизни» (о сохранении биоразнообразия, достижениях в области сохранения экологически чистой окружающей среды).
Информационные материалы для мероприятий информационно-образовательного проекта «ШАГ» – «Школа Активного Гражданина», 24.02.2022.
Тема: «Гордость за Беларусь. На страже национальной безопасности и суверенитета» (о Вооруженных силах, Пограничной службе, Таможенной службе, МЧС).
ШАГ 27.01.2022 «Гордость за Беларусь. Мир межконфессиональный, мир межнациональный» (о приоритетах конфессиональной политики Республики Беларусь)
ШАГ 23.12.2021 «Гордость за Беларусь. Быстрее. Выше. Сильнее» (о достижениях в области спорта и туризма)
ШАГ 25.11.2021 «Гордость за Беларусь. Всегда на связи» (о достижениях в области информационно-коммуникационных технологий)
ШАГ 28.10.2021 Гордость за Беларусь. Здоровье каждого из нас – главная ценность» (о достижениях здравоохранения, фармацевтики)
ШАГ 23.09.2021 «Гордость за Беларусь. Образование во имя будущего страны» (о достижениях на всех уровнях основного образования)»
Информационные материалы для изучения истории Великой Отечественной войны в рамках информационно-образовательного проекта «ШАГ» – «Школа Активного Гражданина»
Дата проведения: 2 сентября 2021 года
Тема: «Международное положение накануне Второй мировой войны»
ЕДИ (2021-2022)
Информационный материал в помощь докладчикам, членам ИПГ.